2013年6月19日 星期三

叮一聲的光澤 ~ MASK HOUSE 白亮采

面珠冇好好保養...面色暗啞...

想叮一聲就變得靚靚...容光煥發???

我有好介紹呀...

用左藍色的水樣澤...有好評...

有信心試用銀色的白亮采...

誰知...大愛...

MASK HOUSE 草本系列之一...

一盒五片...價值九十九元...

我覺得價錢差不多啦...

略嫌有少少貴???趁特價入手啦...

紙盒同包裝印有出廠日期...兩年有效期...

MADE IN KOREA...


洗乾淨面珠...撕走珍珠紙就可以敷啦...

MASK 香味好自然...沒有化學味同酒精味...

面膜透薄貼面...只是 NOSE 覆唔哂...

MASK敷十五至二十分鐘就OK啦...

面珠只遺留少少精華...唔會好笠...

按摩一陣面珠已經吸收左...唔會為面珠造成負擔...

面珠好柔滑...有閃閃令的光澤呢...

效果持續...KEEP 到三天呢...

用一塊面珠有三天的光采...令我十分滿意...

我一定會回購...


簡介一下 ~

五加蔘美白退斑...有效阻礙黑色素形成...防止黑斑再現...

川芎抗紫外線...預防日曬引起的斑點...雀斑...能均勻膚色...

地黃促進循環...改善血液循環...防止肌膚乾燥...舒緩缺水問題...




聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言