2014年8月21日 星期四

你需要呵護 ~ 火山泥小白花潤白黑面膜 @ 森田藥粧

岩用的面膜...我會回購再回購...

回購得最多...不是貴價牌子...

是超值的森田藥粧...

價錢絶對是小資族可以負擔...

唔好以為我口講無憑咁捧上天...

其實...我偏愛的主要原因...好簡單...

森田的面膜未曾令我出現敏感情況...

我可以放心咁日日敷...

唔需要擔驚受怕用左會唔會紅腫同痕...

每個人的皮膚唔同...我岩用...唔代表人人岩...

其他人敷大牌子有效果...但我會敏感...

可能我是賤骨頭...受唔起貴價貨啦...

森田兩款黑面膜...

冰河泥海藻保濕黑面膜同火山泥小白花潤白黑面膜...

讓我有點選擇困難...

思前想後...我決定試用火山泥小白花潤白黑面膜...

小白花好像要我保護呢...




























面膜有珍珠紙承托...撕走珍珠紙就可以敷面珠...



























面膜的精華好多...但唔會滴來滴去...

敷大約十至十五分鐘就得啦...

留下的精華唔算太多...拍打一陣...面珠好快吸收...

面頰睇落摸落唔會話有笠的感覺...

面珠清爽利落...


























面膜好似可以潔淨毛孔...不過...

好似未能即時見效...鼻頭依然一點點呢...



























小白花潤白黑面膜有冇令我惹人憐一點呀???




























火山泥 ~ 含有豐富微量元素及礦物質成分...能有效調理及淨化肌膚...

有機小白花 ~ 保濕修護...淡化暗沉與澄澈肌膚...

有機洋甘菊 ~ 具有舒緩...修護調理及補充肌膚水分...讓肌膚變得柔滑細緻...

玻尿酸 ~ 超保濕因子...可持續全面鎖水...避免水分流失...能讓肌膚水嫩...緊緻有彈性...

熊果素 ~ 衛署公告有效淨白成份...
























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

INSTAGRAM

純粹個人意見...請大家多多指教呢..

沒有留言:

張貼留言