2013年11月11日 星期一

❤ 意結長 BOOT ~ 師奶麻豆

一對靚長 BOOT...要一個靚麻豆...

可恨...我不是一個靚麻豆...


只能...裝胸作勢...


扮下麻豆...滿足自己的情意結...


YESSTYLE 送我的長 BOOT...等我可以試試襯一襯...


身型好...其實長 BOOT 真的超級易襯...


簡簡單單配上 ONE-PIECE 已經可以出得街...





可以 SHOW 下白滑美腿...

長 BOOT 為我遮掩小腿的烙印...

只是 SHOW SHOW 少少白淨肥脾脾...




















天氣涼...怕美腿凍???

着襪褲 OR LEGGING 就唔怕啦...


不過...我小腿真的珠圓玉潤左少少...


配上襪褲好似蠟腸卷...


我覺得...唔係咁好睇...


獻醜不如藏拙啦...

有冇覺得師奶仔一樣有少少索一面呢...

POSE 唔多識點擺...企定定就算了...




















換一個LOOK...出外景啦...

公園小朋友唔多個...快快手手坐下鞦韆...

有冇可愛一面呢???
















淺藍色碎花雪紡上衣配深藍色牛仔短褲...

為少少 COOL 的秋季送上點點 WARM...




















我平時好少好少着高跟鞋子...

着起高跟鞋子走路有點不自在呢...

不過...我感覺自己突然 LADY 左...




















我自己好滿意長 BOOT LOOK...只是有點肥脾脾露出...

我諗我要稍為減減肥脾脾啦...
















我的長 BOOT顯得我的小腿好瘦咁...

有點飄飄然呢...





















士別三日...有冇刮目相看呢???

唔知長 BOOT 穿撘文可唔可令你讚下我呢???

希望你...鍾意...我的裝胸作勢文啦...

最後...鳴謝...我的私人攝影師...


多謝你...影得我鬼火咁靚...































聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

QOOZA BEAUTY

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

MYAGE

WESHARE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

產品由 YESSTYLE.COM 提供...

沒有留言:

張貼留言